.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام عصر روز سه شنبه 31 مرداد 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد. تصویب طرح منطقه آزاد مازندران در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام عصر روز سه شنبه 31 مرداد 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.(ادامه)
عضو حقوقدان شورای نگهبان اظهار داشت: مصوبه مولدسازی از جهت مبنای قانونی فاقد ایراد اما نظارت بر عملکرد مسئولین امری بدیهی است. نظر کدخدایی درباره مصوبه مولدسازی
عضو حقوقدان شورای نگهبان اظهار داشت: مصوبه مولدسازی از جهت مبنای قانونی فاقد ایراد اما نظارت بر عملکرد مسئولین امری بدیهی است.(ادامه)
سردارِ سربازِ سرافرازِ ایران، با تو عهد بستند، مردم ایران که نه، مردم منطقه و آنان که دل در گِرو تو دارند و از دیگران گسستند، تا از پای ننشینند،‌ هرگاه کرکسان در آسمان و روبهان در زمین جولان می‌دهند. دلنوشته برای حاج قاسم(يادداشت)
سردارِ سربازِ سرافرازِ ایران، با تو عهد بستند، مردم ایران که نه، مردم منطقه و آنان که دل در گِرو تو دارند و از دیگران گسستند، تا از پای ننشینند،‌ هرگاه کرکسان در آسمان و روبهان در زمین جولان می‌دهند.(ادامه)
کدخدایی گفت: اتباع چهار کشور در ترور سردار سلیمانی دخالت داشته‌اند. دخالت اتباع ۴ کشور در ترور سردار سلیمانی/ صدور قرار بازداشت برای افرادی در عراق
کدخدایی گفت: اتباع چهار کشور در ترور سردار سلیمانی دخالت داشته‌اند.(ادامه)
دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان طی حکمی عباسعلی کدخدایی را به سمت مشاور وزیر و رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منصوب کرد. عباسعلی کدخدایی به سمت مشاور وزیر امور خارجه منصوب شد
دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان طی حکمی عباسعلی کدخدایی را به سمت مشاور وزیر و رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منصوب کرد.(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت منصوب شدند؛ از محمود احمدی نژاد تا علی لاریجانی
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی سه عضو حقوقدانان شورای نگهبان را تعیین کردند. 3 عضو حقوقدانان شورای نگهبان تعیین شدند
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی سه عضو حقوقدانان شورای نگهبان را تعیین کردند.(ادامه)
نمایندگان مجلس نباید ابایی از شفافیت داشته باشند و بهتر است به این مسئله توجه کنند که اگر مجلس در شفافیت پیش قدم باشد، ممکن است بتواند برخی از مجموعه‌ها و نهادها را هم ملزم به شفافیت کند ....(خبر)
(ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
در حالیکه به انتخابات سالانه هیات رئیسه شورای نگهبان نزدیک می‌شویم، زمزمه‌هایی از کناره گیری عباسعلی کدخدایی از سخنگویی شورای نگهبان به گوش می‌رسد. زمزمه کناره گیری کدخدایی از سخنگویی شورای نگهبان
در حالیکه به انتخابات سالانه هیات رئیسه شورای نگهبان نزدیک می‌شویم، زمزمه‌هایی از کناره گیری عباسعلی کدخدایی از سخنگویی شورای نگهبان به گوش می‌رسد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان: اخذ رأی تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شد
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ‏طبق هماهنگی انجام شده با وزارت کشور، ساعت اخذ رأی تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شد.(ادامه)
کدخدایی: آمار مصرف تعرفه های انتخابات در حد گمانه زنی است
سخنگوی شورای نگهبان درباره میزان دقیق مصرف تعرفه ها گفت: ما هنوز نمیتوانیم نسبت به بحث مصرف تعرفه ها و آمارهایی که بعضا در فضای مجازی اعلام شده اظهارنظر کنیم. چون این بحث ها در حد گمانه زنی است و ما وقتی که آرای تجمیع شود نتیجه اولیه از سوی وزارت کشور اعلام می شود و بعد از آن ما بررسی صحت انتخابات را انجام خواهیم داد تا در نهایت نتیجه پایانی اعلام شود.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم. اعلام دلایل رد صلاحیت به چهار کاندیدا/ بازبینی فیلم جلسه بررسی صلاحیت هاشمی رفسنجانی
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم.(ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان درباره سخنان رهبر انقلاب درباره جبران برای احراز صلاحیت یک کاندیدا گفت: به زودی اعلام نظر می کنیم. چیزی نمی توانم هم اکنون اعلام کنم. 



فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است / شورای نگهبان مصون از خطا نیست / به زودی اعلام نظر می‌کنیم
سخنگوی شورای نگهبان درباره سخنان رهبر انقلاب درباره جبران برای احراز صلاحیت یک کاندیدا گفت: به زودی اعلام نظر می کنیم. چیزی نمی توانم هم اکنون اعلام کنم. (ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه کار بررسی صلاحیت‌ها با اعلام اسامی به وزارت کشور بسته شد، تاکید کرد: آرا اعضا مخفی و کتبی بوده است. کار بررسی صلاحیت‌ها با اعلام اسامی به وزارت کشور بسته شد
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه کار بررسی صلاحیت‌ها با اعلام اسامی به وزارت کشور بسته شد، تاکید کرد: آرا اعضا مخفی و کتبی بوده است.(ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آقای آملی لاریجانی به عنوان یک عضو از اعضای شورای نگهبان، صحبت‌هایی را درمودر دخالت نهاد‌های دیگر در این شورا داشته‌اند. آیا شما تایید می‌کنید؟ گفت: درمورد صحبت‌های آقای آملی لاریجانی، بنده صحبت‌هایی با ایشان داشته‌ام و نکاتی را متذکر شدم، ولی من مسئول صحبت‌های ایشان نیستم. در همه جلسات شورای نگهبان از مراجع امنیتی، گزارش‌هایی دریافت می‌شود و طبق آن، افراد مختلف بررسی می‌شوند، اما نظرات اعضا متفاوت است و تحلیل‌های زیادی بر روی این مسئله وجود دارد.
سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آقای آملی لاریجانی به عنوان یک عضو از اعضای شورای نگهبان، صحبت‌هایی را درمودر دخالت نهاد‌های دیگر در این شورا داشته‌اند. آیا شما تایید می‌کنید؟ گفت: درمورد صحبت‌های آقای آملی لاریجانی، بنده صحبت‌هایی با ایشان داشته‌ام و نکاتی را متذکر شدم، ولی من مسئول صحبت‌های ایشان نیستم. در همه جلسات شورای نگهبان از مراجع امنیتی، گزارش‌هایی دریافت می‌شود و طبق آن، افراد مختلف بررسی می‌شوند، اما نظرات اعضا متفاوت است و تحلیل‌های زیادی بر روی این مسئله وجود دارد. (ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان گفت: دیشب نامه اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور ارسال شده است. ۷ نفر از نامزد‌ها تایید صلاحیت شدند / اسامی را وزارت کشور باید اعلام کند
سخنگوی شورای نگهبان گفت: دیشب نامه اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور ارسال شده است.(ادامه)
نتیجه نهایی درباره کاندیداها مشخص نیست /به هیچ وجه اعمال سلیقه نمی کنیم
کدخدایی گفت: هرگونه تبلیغات داوطلبان پیش از اعلام اسامی نهایی نامزدها خلاف قانون است.(ادامه)
فلاحت پیشه با بیان اینکه اگر کاندیداها به نفی طرف مقابل ادامه بدهند و شیوه سلبی را در پیش بگیرند، طبقات متوسط جذب انتخابات نمی شوند، خاطرنشان کرد: این طبقه شاید چیزی حدود ۵۰ درصد آرا را شکل بدهد. رأی احمدی نژاد به سبد کدام کاندیدا می ریزد؟
فلاحت پیشه با بیان اینکه اگر کاندیداها به نفی طرف مقابل ادامه بدهند و شیوه سلبی را در پیش بگیرند، طبقات متوسط جذب انتخابات نمی شوند، خاطرنشان کرد: این طبقه شاید چیزی حدود ۵۰ درصد آرا را شکل بدهد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود. کدخدایی: سه شنبه، برگزاری جلسه نهایی برای بررسی صلاحیت‌ها
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: احتمال اینکه زودتر از پایان ۵ روز دوم، اسامی نهایی کاندیداها را اعلام کنیم، وجود دارد و هر وقت به نتیجه برسیم، اعلام خواهیم کرد. خبر‌های جدید از بررسی صلاحیت کاندیدا‌های ریاست جمهوری
سخنگوی شورای نگهبان گفت: احتمال اینکه زودتر از پایان ۵ روز دوم، اسامی نهایی کاندیداها را اعلام کنیم، وجود دارد و هر وقت به نتیجه برسیم، اعلام خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت. احتمال کناره‌گیری جهانگیری به نفع لاریجانی /انتخابات دوقطبی می‌شود؟
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت.(ادامه)
عباسعلی کدخدایی اظهار داشت: شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌ها به جنع بندی نهایی نرسید و این شورا از مهلت ۵ روزه دوم استفاده می‌کند. درباره بررسی صلاحیت‌ها به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم / استفاده از ۵ روز دوم برای تمدید مهلت رسیدگی
عباسعلی کدخدایی اظهار داشت: شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌ها به جنع بندی نهایی نرسید و این شورا از مهلت ۵ روزه دوم استفاده می‌کند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هستیم و از مردم و رسانه تقاضا داریم به اخبار غیر موثق استناد نکنند اسامی منتشر شده از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری کذب است/ قوه قضاییه با متخلفان برخورد کند
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هستیم و از مردم و رسانه تقاضا داریم به اخبار غیر موثق استناد نکنند(ادامه)
کدخدایی: اسامی منتشر شده از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری کذب است/ قوه قضاییه با متخلفان برخورد کند
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هستیم و از مردم و رسانه تقاضا داریم به اخبار غیر موثق استناد نکنند(ادامه)
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما  گفت: مدارک حدود 40 نفر از داوطلبان ریاست جمهوری با مصوبه اخیر شورای نگهبان منطبق بود. برای احراز صلاحیت نامزدها، رأی مثبت ۷ عضو شورای نگهبان لازم است / تلاش می‌کنیم در پنج روز اول نتایج بررسی‌ها را اعلام کنیم / ۴۰ نفر حائز شرایط مصوبه شورای نگهبان هستند(خبر)
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما گفت: مدارک حدود 40 نفر از داوطلبان ریاست جمهوری با مصوبه اخیر شورای نگهبان منطبق بود.(ادامه)
خوشبختانه امسال به خاطر مصوبه شورای نگهبان، تعبیری که در دوره قبل داشتم و گفتم که جشنواره ثبت نام است، را شاهد نبودیم / آماری که به بنده ارائه شده است افرادی که شرایط اولیه را نداشته‌اند کمتر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.... (خبر)
(ادامه)
عکس/ بازدید سخنگوی شورای نگهبان از ستاد انتخابات کشور
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان جهت بازدید از روند ثبت‌نام‌ها در ستاد انتخابات کشور، به وزارت کشور رفت.(ادامه)
"وزارت کشور مکلف است وظایف اجرایی خود در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری را بر اساس قوانین موجود و آئین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به آنها انجام دهد".


رئیس جمهور مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان را رد کرد / دستور روحانی به وزارت کشور: در ثبت نام از کاندیداها، قوانین موجود ملاک عمل باشد/ واکنش کدخدایی به دستور روحانی
"وزارت کشور مکلف است وظایف اجرایی خود در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری را بر اساس قوانین موجود و آئین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به آنها انجام دهد". (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.